Η υπηρεσία της επαγγελματικής διαχείρισης κτιρίων παρέχεται ήδη από τη δεκαετία του ΄80.
Χρόνο με τον χρόνο η ανάγκη γίνεται όλο και πιο επιτακτική. Ένα στα τέσσερα κτίρια έχουν επιλέξει τη λύση της επαγγελματικής διαχείρισης κτιρίων, ώστε να αντιμετωπιστούν με επιτυχία αντικειμενικές δυσκολίες όπως η έλλειψη χρόνου, η δυστοκία στην είσπραξη των κοινοχρήστων και η αδυναμία διεκπεραίωσης της διαχείρισης λόγω των αυξημένων απαιτήσεων που πλέον υπάρχουν.
Όλα τα παραπάνω έχουν οδηγήσει τους διαχειριστές σε αδιέξοδο και ένα μεγάλο αριθμό κτιρίων σε δυσλειτουργία.
Αναθέστε σε εμάς τη διαχείριση του κτιρίου σας και απαλλαγείτε από :
- Τη μηνιαία έκδοση κοινόχρηστων λογαριασμών
- Τη διανομή των ειδοποιητηρίων στους ιδιόκτητες/ενοίκους
- Την είσπραξη των κατανεμημένων δαπανών
- Την εξόφληση των κοινόχρηστων λογαριασμών του κτιρίου (ΔΕΗ-ΕΥΔΑΠ-ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ κτλ)
- Τη μέριμνα για τη συντήρηση και τη σωστή λειτουργία της πολυκατοικίας
- Την πληρωμή των τακτικών και έκτακτων συνεργείων του κτιρίου (συνεργείο καθαρισμού, συντηρητή ανελκυστήρα, συντηρητή αποχέτευσης κτλ)
- Την άμεση αποστολή τεχνικών για την αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης
- Την κίνηση απαιτούμενων νομικών διαδικασιών στην περίπτωση που κάποιοι ένοικοι δεν είναι συνεπείς στις οικονομικές τους υποχρεώσεις.
- Τη μέριμνα για τη θέρμανση, κεντρική ή αυτόνομη, αερίου ή υγρού καυσίμου
- Την τήρηση βιβλίου εσόδων – εξόδων για να έχετε την δυνατότητα ελέγχου των δαπανών ανά πάσα στιγμή